dimarts, 12 de febrer del 2019

Els alumnes de 1r i 2n ESO estan treballant els relats de la Creació


Angela Rojas:

A mi el primer que em ve al cap és que hem de cuidar molt el nostre planeta, els nostres paisatges, ecosistemes i ciutats per què és un tresor el que tenim.

El primer vídeo em va fascinar, com tots, però em va impressionar veure totes les espècies de peixos, d'algues, de plantes etc...

El segon vídeo era bastant interessant, però em donava una sensació a la vegada de por i de ganes d’estar allà, quan veig totes les muntanyes, llacs i diferents paisatges de muntanyes.

El tercer vídeo era divertit, sortien ciutats del món, i anàvem dient quina era cadascuna, em va agradar veure tot el que nosaltres hem fet perquè hi havia algunes ciutats que mai havia vist.

La relació que hi ha entre la creació i Déu és que tot ho ha fet Ell amb amor i ens ho ha deixat a nosaltres, i per això hem de cuidar tot el que tenim, que ens ha donat Déu i conservar-ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada